شیشه
نوشته شده توسط : زهرا

همچنين استفاده از درب اتوماتيك شيشه اي مي‌تواند امنيت ساختمان را بالا ببرد، چرا كه با اتصال درب اتوماتيك شيشه اي به انواع تجهيزات كنترل تردد، امكان جلوگيري از عبور و مرور افراد غيرمجاز مهيا مي‌شود. درب هاي اتوماتيك شيشه اي به دليل همين تامين امنيت بسيار بالا، بيشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. همچنين با نصب درب اتوماتيك شيشه‌اي مي‌توان صرفه‌جويي چشمگيري در انرژي كرد، چرا كه اين درها سرعت باز و بسته شدن بالايي دارند و اين كاركرد سريع از نقاط قوت درب هاي اتوماتيك محسوب مي‌شود. درب هاي اتوماتيك شيشه اي به لحاظ بصري نيز جزو درب هاي بسيار زيبا و شيك به حساب مي‌آيند. درب هاي اتوماتيك با طراحي مدرن و به روز خود سعي دارند كه حداقل فضا را در محيط اشغال كنند و براي داشتن يك طراحي داخلي مينيمال و جمع و جور بسيار مناسب هستند.

امروزه همه ما شاهد تغييرات و پيشرفت و مدرن سازي در زمينه‌هاي مختلف هستيم، كه  در زندگي كنوني ما نقش بسياري دارند. اين تغييرات به گونه اي شده كه بدون استفاده از آن‌ها در زمان حال زندگي كمي سخت مي‌شود.

دانشمندان و محققان دنبال ايجاد راحتي براي افراد هستند كه با استفاده از تكنولوژي و منابع طبيعي و تركيب اين دو با هم امروزه خدماتي توليد مي‌شود كه كاربرد و مزاياي زيادي در زندگي روزمره دارند.

يكي از اين امكانات شيشه سكوريت دودبند است كه امروز در زندگي ما نقش زيادي دارد و اكثر مكان هاي اداري كه از پرستيژ كاري بالايي برخوردارند از اين نوع در ساختمان خود استفاده مي‌كنند. اين شيشه از زير شاخه هاي شيشه سكوريت نشكن است.

پرکاربردترین درب های اتوماتیک شیشه ای به شرح زیر می باشد:

  • درب اتوماتیک کشویی (اسلایدی): طراحی ظریف و به روز – استفاده بهینه از فضا و اشغال مساحت کم
  • درب اتوماتیک تلسکوپی: طراحی بی‌نظیر - استفاده از بیشترین فضای بازشو خصوصا برای دهنه‌های کوچک و کم مساحت
  • درب اتوماتیک منحنی (کرو): طراحی لوکس دایره‌مانند – دارای زیبایی بصری بالا
  • درب اتوماتیک چرخشی (گردان): برای ورودی ساختمان های بزرگ و مهم، دارای طراحی مدرن و به روز در کنار عملکرد فوق‌العاده و امنیت بالا
  • درب اتوماتیک لولایی (فولدینگ): نصب و راه‌اندازی راحت - دارای قابلیت به‌روزرسانی

انواع مختلف درب های اتوماتیک شیشه ای

  1. درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدی یا کشویی: این نوع از درب های اتوماتیک شیشه ای به صورت تک لت، دو لت، سه لت و چهار لت در بازار وجود دارند و که به شکل کشویی مقابل هم باز یا بسته می‌شوند. انواع این درب بسته به فضای موجود متفاوت است. مزیت اصلی این نوع از درب اتوماتیک آسان ساختن تردد و عبور و مرور است.
  2. درب اتوماتیک شیشه ای کرو (منحنی): از درب های اتوماتیک لوکس و مورد استفاده در بانک‌ها، هتل‌ها، مراکز خدماتی و... هستند.
  3.  درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی: از خانواده درب های شیشه ای اتوماتیک اسلایدی است اما نوع مثلثی فقط مخصوص ورودی‌هایی است شکل سه‌گوش و کنج گونه دارند.
  4. درب اتوماتیک شیشه ای اتوبوسی (فولدینگ): دارای لت‌هایی کوچک هستند و بیشترین پتانسیل و امکان باز شدن در انواع درب اتوماتیک را به خود اختصاص می‌دهند.
  5. درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی: در درب های اتوماتیک تلسکوپی که دارای دو نوع عرضی و عمودی نیز هستند، معمولا دو لت متحرک داریم و یک لت ثابت. البته در شرایط استثنایی می‌توان از سه و چهار لت هم بهره برد.
  6. درب های اتوماتیک شیشه ای دوار: گران‌ترین نوع درب اتوماتیک که نوع نصب آن هم نسب به دیگر درب‌ها متفاوت و سخت‌تر است. البته بیشترین میزان جلوگیری از پسرفت حرارتی ساختمان نیز متعلق به همین نوع درب اتوماتیک است.

شیشه سکوریت دودبند در زمستان محافظ خوبی برای جلوگیری از ورود سرما شيشه  به ساختمان است و اجازه نمی دهد که سرما موجب اذیت  افراد شود،همچنین عایق صوتی مناسبی برای صدا می باشد گفتیم که این شیشه موجب جداسازی طبقات و آسانسور و راه پله از هم می‌شود. شیشه سکوریت دود بند از ورود صداها که هنگام کار ناخوشایند است جلوگیری می‌کنند. شیشه دودبند سکوریت عایق حرارتی مناسبی نیز می‌باشد که در قسمت‌های قبل نحوه کارایی و جلوگیری از انتشار آتش شرح داده شد.

 





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: